امام مهدی (عج) در کتابهاي آسماني
˙·٠•●♥عاشقان ظهور ♥●•٠·˙

 
امام مهدی (عج) در کتابهاي آسماني

با اينکه کتابهاي فعلي آسماني از تحريف در امام نمانده اند ، در آنها به پاره اي از حقايق بر مي خوريم که اگر چه به تنهايي براي اثبات اين واقعيت مفيد واقع نمي شوند ، اما مي توانند براي احتجاج با کساني که به همان آيين مومن هستند موثر باشند آنچه در سطور بعد مي آيد قسمتهايي از کتابهاي آسماني درباره امام مهدي (ع) است : 
1. «صديقان زمين را تا ابد وارث گردند» (کتاب مزامير ، مزمور سي وهفتم) 
بعلاوه اين کتابها جزئيات بسياري را درباره اوضاع آخرالزمان در بردارند که مويد مطالبي هستند که در احاديث مسلمانان ياد شده است . سپس مي گويد : «اما اشرار همگي نابود مي شوند». 
2. «واي بر امت خطاکار ، مردم گرانبار گنهکار ، تبار بدکنندگان ، فرزندان مفسدان ، پروردگار را وانهادند ...».
تا آنجا که مي گويد: « ... سرزمين شما را غريبان پيشاروي شما مي خوردند و آن همچون واژگوني بيگانگان ويران گرديده است . پس از اين به يار عدل و شهر امن مسمي خواهيد شد». (کتاب اشعياء ، اصحاح اول)
3. پس پرچمي براي امتهاي بعيد بر افرازد . براي آنها از نقطه دور دست زمين بانگ مي زند . آنها ناگهان با عجله مي آيند در حالي که ميانشان نه وامانده اي است و نه افتاده اي». (اصحاح پنجم) 
«تا آنکه شهرها ويران و بي سکنه و خانه ها بي مردم شوند . زمين ويران و خراب گردد و خداوند انسانها را دور گرداند و خرابي در زمين فزوني مي گيرد و اگر در آن زندگي باقي مي ماند ، پس آن نيز ويران مي شود و مثل چنار و بلوط که چون بريده شوند ، کنده آنها باقي مي ماند ، کنده آن ذريت مقدس خواهد بود». (کتاب اشعياء، اصحاح ششم) 
4. خداي آسمان مملکتي را بر پاي مي دارد که هرگز منقرض نمي شود و پادشاهي آن به مردم ديگر واگذار نمي شود . تمام اين ممالک نيست و نابود مي شوند اما اين مملکت تا ابد پابرجا مي ماند». « ... خوشا آنکه منتظر ماند». (کتاب حجار- اصحاح دوم) 
5. «پروردگار سپاهيان گفت . اين بار پس از اندکي آسمانها و زمين و دريا و خشکي را مي گردانم و تمام امتها را به لرزه در مي آورم و پس از آن تمام امتها مي آيند و اين خانه را پر مي کنند». (کتاب حجي ، اصحاح دوم)

 
 
 6. «در تمام زمين پروردگار مي فرمايد : دو سوم نابود مي شوند و مي ميرند و يک سوم در زمين مي مانند . يک سوم را وارد آتش کنم و چون گداختن و پاک شدن نقره ، پاکشان کنم و آنها را مثل زر مصفايشان سازم . او اسم مرا مي خواند و من پاسخش مي گويم . گويم او قوم من است و او گويد : پروردگار معبود من است». (کتاب زکريا ، اصحاح سيزدهم) (توضیح اینکه در بسياري از احاديث اهل بيت آمده است که دو سوم زمينيان مي ميرند و يک سوم ديگر باقي مي مانند و سخت پاک و خالص مي شوند.)
7. «يسوع ، همينکه از پيش شما به سوي آسمان صعود کرد ، به سوي شما باز خواهد گشت ، همان گونه که ديديد به آسمان روانه شد». (کتاب اعمال رسولان ، انجيل ، اصحاح اول) (توضیح اینکه روايات ديني ما که از رجوع عيسي (ع) با مهدي سخن مي گويند کاملا شبيه آنچه در اين کتاب آمده ، است)
8. «و چنانچه رفتم و براي شما جايگاهي مهيا ساختم دوباره باز مي گردم». (انجيل يوحنا ، اصحاح چهاردهم) 
9. «چون او پس از اندک زماني بر مي گردد و تاخير نخواهد کرد». (اصحاح دهم از نامه اي که خطاب به عبرانيان بوده است) 
10. «خداوند نشسته است تا ابدالآباد و تخت خويش را براي داوري برپا داشته است و او ربع مسکون را به عدالت داوري خواهد کرد و امتها را به راستي داد خواهد داد» سپس مي گويد : 
«و آن که نزد شماست به چنگ آويزيد تا بيايد آن که غلبه مي کند و اعمال مرا تا پايان محافظت مي نمايد . پس بدو قدرتي بر امتها عطا خواهم کرد و او آن را به ميله اي آهنين پاس خواهد داشت ، همچنان کاسه اي از سفال را خواهد شکست و بدو ستاره صبح را عطا خواهم کرد ، هر که را گوش است بايد آنچه را که روح به کينه ها مي گويد ، بشنود». 
11. «اما کسي به آن روز و آن ساعت علم ندارد». (انجيل متي ، اصحاح بيست و چهارم) 
اما زرتشتيان آنان نيز معتقد به رجوع انساني به نام «بهرام» هستند . معني بهرام نيز با مهدي تفاوت چنداني ندارد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





اين مطلب را به اشتراک بگذاريد :

اشتراک گذاري در بالاترين اشتراک گذاري در دنباله اشتراک گذاري در وي ويو اشتراک گذاري در کلوب اشتراک گذاري در گوگل ريدر اشتراک گذاري در خوشمزه اشتراک گذاري در فيس بوک اشتراک گذاري در فرندفيد اشتراک گذاري در google buzz اشتراک گذاري در توييتر ايميل کردن اين مطلب

درباره وبلاگ

گفتم که از فراغت عمریست بی قرارم گفت از فـــراق یاران من نیز بی قرارم گفتم به جز شما من فریاد رس ندارم گفتا به غیر شیعه من نیز کس ندارم گفتم که یاوررانت مظلوم هر دیــارند گفتا مرا ببینند مظلــــــــــوم روزگارم گفتم که شیعیانت در رنـج و در عذابند گفتا به حال ایشان هر لحظه اشکبارم گفتم که شیعیانت جمعند به یاری تو گفتا که من شب و روز در انتظار یارم گفتم به شــــیعیانت آیا پیـــــام داری گفتا که گفته ام من هر دم در انتظارم گفتم که ای امامم از ما چرا نهانــــــی گفتا به چشم محرم همواره آشکارم گفتم به چشم انوار آیا که پا گـــذاری گفتا که شستشو ده شایدکه پا گذارم
موضوعات
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 339
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 339
بازدید ماه : 12268
بازدید کل : 152583
تعداد مطالب : 251
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

دعای فرج
Multijob Gplus Code
تماس با ما